Jag vill ha snö!

Hej :)

Idag gick jag till skolan med Olla o Malak, kom dit o spanska, so, svenska, lunch, och matte.
Barbro var sjuk så vi slapp no.n, så vi slutade 13.20 ist för 14.30 :)

Var med Olla efter skolan, vi åt kakor o kollade på ghost whisperer xD

Sen när jag kom hem så åt jag mat och tränade på spanska glosor, kan dom väl sådär, men jag orkar inte träna nå mer de är så tråkigt, ska träna lite till sen.

Sitter o pratar med Evve på msn nu :)
Hon ska fatta att hon är FINAST! <3

Haha jag har inte så mycket att skriva om.
Imorn ska jag kanske gå med Carro Ilia o Mille hem från skolan, men jag vet inte än.
Annars ska jag kanske va med Olla o kolla på fortsättningen av ghost whisperer om hon vill :)

Jag vill ha snö nu!
Jag tycker inte om hösten, de är blött o lerigt, o kallt o äckligt.
Jag vill ha sommar eller vinter! De är ju kallt på vintern också men de är bättre än hösten för på vintern finns de iaf nåt att göra ute, de gör de inte nu!

De skulle ju snöa inatt, så jag hoppas de kommer snö hit också!

Men nu ska jag fortsätta prata med Evve, hare bra puss <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0