Gul Måne.

Hejhej :)

Idag var jag o Alice till sjuksyster, hon sa att jag fick ta sprutan på fredag, så nu hoppas vi bara att jag inte blir sjuk av den, eftersom jag ska på bio på lördag!

De hände inget speciellt i skolan idag, förutom att vi var på teater Gul måne hette den, den handlade typ om en tjej och en kille som åkte till hälsingland xD
Närå, men jag orkar inte skriva allt.

Efter skolan så bokade Barbro in utvecklingssamtal åt mig, Fredag den 24... Hoppas de går bra då.
Sen kom mamma och hämtade mig, då satt jag o kollade på henne och Calle när dom bakade bullar.

Nu sitter jag och väntar på att morfar ska komma, då ska vi fika.

Imorn har vi sovmorron, och efter skolan ska jag vara med Alva :D
Då ska vi boka biljetter till New moon också, blir Jag, Alva, Evve och Lina som går.

Ah annars har de inte hänt nå speciellt.
Ha de bra puss <3


Kommentarer
Postat av: alexandra fernlund

den 24 kan inte vara en fredag xD

2009-11-20 @ 19:41:37
Postat av: SannaWesterlund

Ojj nääe de är en tisdag ;O måste va 27 då ?

2009-11-21 @ 11:21:03
URL: http://sannawesterlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0