Det snöar!

Jag fick snö! ;)

De har snöat hela dan idag, jag är glad nu, hoppas de kommer mycket så de inte försvinner!
Fast de gör de väl antar jag, men jag hoppas inte de iaf.

Idag i skolan så hade vi:

Spanska- Glosförhör och sen skulle man vara tvåochtvå och läsa en text för Maria, de gick väl bra.
No- Vi gjorde nåt med is,man skulle typ smälta isen o gisa vad som hände. (som om man inte vet de då)
Lunch- Äckelfisk, usch, Jag Rebecca o Olla satt vid fönstren och pratade, då började de snöa jätte mkt!
Svenska- Kollade på narnia, jag har aldrig sett den, men den är ganska bra.
Engelska- Biggan gick igenom nya kapitel, jag smsa med Evve typ hela tiden ;)
Musik- Då kollade vi också på film, fast jag såg inget av den, den var tråkiiigt, jag Olla o Rebecca satt o prata ist.
 
Sen slutade vi 14.10 då gick jag upp till dagis och mötte Carro, Ilia o Mille och gick med dom hem.
Då snöade de asmkt! Jag höll på frysa ihjäl.

När jag kom hem så gick jag direkt upp i duschen, sen gjorde jag toast och kollade på ghost whisperer.
Sen har jag bara suttit i soffan och läst twilight.
Älska dom <3

Nu ska jag sitta vid datorn ett tag, sen ska jag gå upp o läsa igen, sen ska jag nog sova, jag är jätte trött o fryser "/

Men hade bra puss <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0