Bästiiiiis <3

Hejhej :)

Gud vad jag är trött! Skönt att de är fredag imorn.

Idag har jag varit med Olla, vi sminkade oss, lockade håret och knäppte kort.
Vi hade kul som vanligt! O mitt rum var väldigt fint sen ;)

I skolan hände de inget speciellt.

Imorn ska jag ta svininfluensavaccinet, de bästa med de är att jag slipper idrotten imorn, eftersom man inte får anstränga sig, eller hålla på med fysiska aktiviteter efter man har tagit de.

Inatt ska Rebecca gå på midnattsvisningen av twilight o new moon, hoppas hon kommer in! :D
Fast jag fattar inte hur hon orkar, först skolan hela dan, sen ska hon på bio från 12 til halv 5 inatt, sen ska hon till skolan kl 8 imorn.
Ajaa jag ska gå på lördag iaf ;)

Ska lägga in några av bilderna jag o Olla knäppte.

Puss Sanna <3


Kommentarer
Postat av: olivia johansson

gud vad fiin du var <3

2009-11-20 @ 16:13:34
Postat av: alexandra fernlund

är det i ditt rum på den första och den sista bilden? (:

2009-11-20 @ 19:35:56
Postat av: alexandra fernlund

eller det är i typ vardagsrummet uppe? :P

2009-11-20 @ 19:37:14
Postat av: SannaWesterlund

Olivia- Tack <3



Alexandra- Alla bilder är i vardagsrummet uppe :)

2009-11-21 @ 10:29:36
URL: http://sannawesterlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0