Alva <3

Hejhej, har nyss duschat, nu sitter jag här och väntar på att klockan ska bli 9 då ska jag se house.

Idag efter skolan så var jag med Alva o Evve en stund också, vi kollade typ i skolkatalogen o så, när Evve hade gått hem, så gjorde jag o Alva oboy sen satt vi i hennes rum o pratade.
Sen spelade vi wii, o jag måste bara säga att jag äger på de ;)
Kul hade vi iaf.

Pappa kom och hämtade mig vid halv 8, så jag slapp åka buss.
Sen fick jag sitta i bilen och vänta på han och Calle en halvtimme, för att Calle var på innebandy.
När vi kom hem så gick jag upp och duschade, o nyss så satte jag mig här.

Har inte så mycket att berätta, så jag skriver mer imorn.

Nu ska jag kolla på lite sidor innan house börjar om typ 10 min, Men nu får hade bra då Puss <3

Jag vet att jag är tråkig som inte lägger upp nå bilder, men ska fixa lite bilder o lägga upp :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0