Ajj min arm!

Gud vad jag har ont i armen! och jag är yr... kan man bli så av svininfluensavaccinet?

Nyss när jag skulle gå upp för trappan så skulle jag ta i räcket, men jag missade de, så jag höll på ramla... är de normalt?

Ah jag tog svininfluensavaccinet idag, och jag mår inte jättebra, kan inte röra armen de gör jätteont, och är jag yr... höll på ramla i trappan förut när jag gick upp..
Ska lägga mig o kolla på film snart, sen ska jag sova, så är de nog bättre imorn, hoppas jag iaf.

Hände inge speciellt i skolan idag, förutom vaccinet då.
Jag fick ju inte vara med på idrotten efter jag hade tagit de, så jag Alexandra o Malin gick till preem på idrotten, när vi gick tillbaka så vinkade jag o Malin åt alla bilar som åkte förbi xD
Sen när vi kom ner till pizzerian, så var de två gubbar som gick rakt ut i E4an utan o kolla om de kom nån bil.
Den ena gick rakt ut i vägen när de kom en bil, vi ba- AKTA!
Haha, men vi hade ganska kul iaf ;)

Efter skolan så gick jag hem med Olla, sen har jag inte orkat göra nånting, fast jag har faktist städat på mitt rum.

Imorn ska jag Alva o Evve gå på New moon, de är BÄST att dom har ändrat åldersgränsen till 11 ist för 15, för då kunde vi köpa biljetter, eftersom vi vet att vi kommer in.

Men nu måste Alva skynda sig o bli frisk, så hon orkar gå med oss imorn.
Krya på dig nu gumman <33

Nu ska jag prata lite med Evve på msn, sen ska jag lägga mig o kolla på film.

Ha de bra puss Sanna <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0