TråkigSöndag "/

Hejhej :)


Idag har jag inte gjort NÅNTING, tråkiiigaste söndan på länge faktiskt.

Men idag är de iaf 2 advent :D

Har inte så mkt o skriva om eftersom de inte har hänt nånting idag.

Just nu sitter jag o lyssnar på musik ULRIK såklart <3 ock pratar med Alva, Evve, Kevin o Naela på msn ;)
Fast de är mest Alva som är social ;)

Imorn är de skola igen "/ Men nu är de inte långt kvar till jullovet o om typ en måndad fyller jag 14 också :D

Jaa... Nu ska jag väl fortsätta va social på msn, sen ska jag gå o packa, för imorn ska jag till mamma.

Justia, på onsdag har vi spanskaprov också och jag har inte tränat nånting nästan, eller joo, jag pluggade faktiskt lite idag ;) Duktig jag är (y

Men nu skriver jag bara om massa saker för att jag inte kommer inte på nåt att skriva om, så nu ska jag sluta.

Ha de bra puss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0