The sims!

Hejhej :)

Idag är jag glad för jag har äntligen fått sims o funka :)
Fast jag spelar de på min bärbara dator så de är ganska segt, men de funkar iaf.

Igår satt jag o kollade på Silent library på 5an, jag fattar inte hur man kan vara med i de?

De är folk från sverige,norge och danmark som tävlar mot varann, dom ska göra massa olika saker de kan vara vad som helst!

Igår fick dom typ andas dålig luft, ha kackerlackor över hela ansiktet och massa saker och dom måste vara helt tyst.

de var ganska kul att kolla på, men jag skulle aldrig vara med själv.

Imorn ska jag till stan med Evve på mellandagsrean, känns som jag är i stan jämt xD

Nu längtar jag till nyårsafton, pappa berättade idag att vi ska vara med Erik, Carro, Ilia och Mille och äta mat o smälla raketer sen ska vi gå upp till centrum till 12 :)
Ska bli jätte kul :D

Men nu ska jag ta o gå och duscha.

Ha de bra puss <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0