Stan med Alexandra :D

Hejhej :D

Idag var jag på stan med Alexandra, kollade efter lite julklappar, men jag hittade inget, har ingen aning om vad jag ska köpa heller?
Men vi hade kul iaf + att jag höll på ramla i rulltrappan när de stog folk bakom xD
O andra saker, men de tar vi inte här ;) men vi hade jättekul iaf :D

Träffade Anna, Conny o sötaste Leya där också :D

Ajaa jag tog iaf hål i örat igen, eftersom mitt ena hål hade vuxit igen, också köpte jag en tröja på jack and jones, ska lägga upp bild sen ;)

Var där till 3 ungefär, sen åkte jag hem o åt mat, sen har jag bara suttit vid datorn o pratat med folk ;)

Nu väntar jag på att klockan ska bli 8, då ska jag se Robinson.

Sen efter de ska jag kolla på film trorja.

Imorn vet jag inte vad jag ska göra.... nåt ska jag väl göra iaf ;)

Sen på måndag är de skola igen "/ Men tänk att vi går bara dem här veckan sen halva nästa vecka, sen är de JULLOV!
Gud vad fort de har gått!

Ajaa nu ska jag kolla på bloggar o sånt, o lyssna på musik.

Ha de bra puss <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0