Städdag!

Jag älskar dig <3

Hej!

Idag har jag inte gjort nåt speciellt, vaknade halv 11 imorse, sen åt jag frukost o sminkade mig o så, sen ville mamma att jag skulle följa med henne o lämna Calle hos pappa o sen åka o handla.
Eftersom jag inte hade nåt att göra så gjorde jag dedå, efteråt så åkte vi till morfar o Inger.
Vi var där ganska länge ;)

Sen åkte vi hem, då städade jag mitt rum, de behöves verkligen, men nu är de fint igen!

Har nyss ätit tacos, sen blir de robinson ikväll ;)
Missade förra veckan bara för att min tv inte funkade då!
Men ikväll ska jag se iaf!

Nu gör jag ingenting lyssnar på Ulrik som vanligt :)

Imorn ska jag följa med morfar o Inger till gävle, till Olivia :D
Längtar!
+ att jag kanske får träffa mina andra kusiner Elin och Simon också, var flera år sen jag träffade dom.
Kul :)

Nu ska jag kolla på lite sidor o sånt, sen ska jag gå och duscha, sen ska jag väl sitta här ett tag, sen ska jag kolal på robinson, ska väl inte va uppe så länge idag heller för vi ska åka halv 10, så jag måste gå upp ganska tidigt imorn.. "/

Här har ni en bild på mitt rum:

Puss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0