Snart jullov!

Hej!

Nu är de bara en dag kvar i skolan!

Idag var de också en bra dag i skolan ;)
Först skulle vi till badhuset o kolla på fackelsims, sen hade vi rast typ 45 min, sen var de no, då fick vi kolla på spökhistoriefilmerna igen, sen var de lunch- julbord, sen var de svenska, då lekte vi typ nån lek.
Sen fick vi gå till biografen o kolla på pirates of the carriben (stavning?)

Efter skolan så hämtade mamma mig, sen åt vi mat där.
Pappa kom o hämtade mig o Calle vid halv 5.
Då åkte vi hem, sen var jag ute med Calle,Kevin o Tyra.
Sen kom Anna, Conny o Leya ut också, åkte lite pulka med Leya då :D
Men sen höll jag på frysa ihjäl, så jag gick in och duschade.

Idag var jag hos sjuksyster o kollade mitt finger också, de var typ ännu blåare och jätte svullet idag.
Hon sa att de var ett blodkärl som hade spruckit, men de skulle läkas av sig själv, men nu är mitt finger lindat, jätte fint ;)

Imorn gå vi bara till halv 12 i skolan, sen är de JULLOV! :D
Ska vara med Evve efter skolan imorn ;)

Hare bra puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0