Mobil!

Hej! :)

Gud vad jag är trött på snön nu!
Vill ha sommar och värme igen!

Idag var jag iaf i stan med mamma,pappa och Calle köpte inget men jag ska till stan med Evve på onsdag också tror jag :)

I lördags var jag ju också på stan med Alexandra, då köpte jag lackthights en kofta och ett linne,.

Jag har också bestämt vad jag ska köpa för mobil nu Samsung s5230, känner några som har såna och dom säger att dom är jätte bra.

Så nu längtar jag till 24 januari när jag fyller år!

Annars har de inte hänt så mycket mer idag.

Men resten av veckan så blir de ganska mycket 

Imorn ska vi till åka till Karin och Matthias tror jag... och träffa Mia innan hon åker tillbaka till sthlm igen också skulle pappa kolla på nån soffa som dom har.

Onsdag- Stan med Evve.
Torsdag- Nyårsafton så då ska vi väl göra nånting.

Sen ska jag nog sova hos Evve nånting också tror jag.

Vad ska ni göra på nyårsafton?

Resten av kvällen blir de bara datorn och film ((:

Här är mobilen jag ska köpa:


Ha de bra puss Sanna <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0