Måndag ;)

Hej ;)

Idag är de ju måndag o skola "/

Fast vi slapp resurstimmen iaf, så vi slutade 14.05 ist för 15.20, så de var ju bra iaf.

Efter skolan så gick jag till Calles skola o vänta på mamma o Calle, så jag kunde åka med dom hem ist för o gå ;)

När jag kom hem så åt jag pepparkakor o kolla i skolkatalogen ;)

Sen tränade jag liiiiiite på spanskan, känner mig verkligen stressad eftersom provet än på onsdag morron, och jag har inte tränat nånting nästan, fast jag har sagt att jag ska de... Så vi får väl se hur de går...
Håll tummarna för att de går bra iaf ;)

Annars har jag väl inte gjort nå speciellt idag, tänkte va hemma o plugga imorn också, sen på onsdag ska jag väl va med nån o på torsdag ska jag va med Alva ;)

Imorn har vi sovmorron då börjar vi 9.25, fast de gör vi iofs varje tisdag.

Men nu ska jag ta o kolla på lite sidor o prata med folk på msn.

Så ah hade bra då Puss <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0