Julklappar :D

Heej :D

Hoppas ni alla hade en bra julafton!
De hade jag iaf.

Firade med mamma, pappa, calle, Karin, Matthias, Alva, Hugo och farfar.

Kollade på Kalle Anka och åt mat och öppnade julklappar.

I julklapp fick jag:
Kläder
Smink
Parfym- Naomi Campbell
Twilightböckera+ bakom kulisserna
Sånt där värmeskydd som man använder när man plattar håret.
Helkroppsspegel
2000 kr
Tandsmycke
"presentkort" på massage, asså man får beställa tid också får man åka dit.
Prydnadssaker
Rubikskub
Nåt spel
Wii- fast de fick jag tillsammans med Calle

Tror att de var allt
Tack för alla julklappar dom var jätte bra! :D

Idag ska vi till morfar och äta mat och fira jul med dom också.

Så jag ska snart gå och göra mig klar

Tar med kameran dit så de kommer bilder senare, har massa bilder från igår också men dom är i kameran fortfarande, men jag ska lägga över dom ikväll.

Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0