Jag vill ha LOV!

Hej :)

Gud vad jag inte orkat med skolan nu! Så himla skönt att de är lov snart. Eller skolan är de väl egentligen inge fel på, men de har hänt lite saker där med en person... Jag vill flytta LÅNGT härifrån, de är inte bara för de i skolan de har jag velat länge, när jag går ur gymnasiet ska jag flytta LÅNGT från Iggesund.

Ah förutom lite saker, så har de väl inte hänt nåt speciellt... Mår inge bra heller fryser o är trött och har ont i huvet... "/ Vill inte bli sjuk nu!

Längtar till fredag när jag ska va med bästaEvve <3

Nu sitter jag bara här och lyssnar på Ulrik! om man är på dåligt humör så blir man alltid glad av o lyssna på han :)

Imorn är de sovmorron, fast jag måste gå till skolan för pappa jobbar "/

Idag var de ganska skön dag på skolan, vi hade mentortid, bild, so och matte bara ;)
Gick hem med Alice och Rebecca, haha vi hade kul :D

Har inte fått bilder från gävle än, men ska lägga in dom så fort jag kan :)
Föresten GRATTIS till Olivia som fyller år idag! <3

Ajaa, ha de bra puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0