Ingenting funkar!

Hej ;)

Just nu är jag irreterad på mitt internet som inte vill funka! och på några andra också.. Ajaa vi tar inte de här, men dom flesta vet väl vad jag menar :P

Gick till skolan med Alice imorse i typ snöstorm, de har kommit asmkt snö, de har snöat hela natten och hela dan!
Sen har vi haft
Lästid
Idrott
Lunch
So
Slöjd

På idrotten så hade vi dans med 7a, haha de var faktiskt ganska kul :)
Jag kommer inte ihåg vad den första hette, men sen hade vi juldanser iaf.

Annars har de inte hänt nå speciellt i skolan... Längtar verkligen till jullovet, ska bli skönt o slippa allt ett tag.
Bara 3 dagar kvar nu. Fast man kan iofs säga att de är 2, för på fredag så går vi bara till halv 12 eller nåt sånt.

På söndag ska jag o Alva kanske till sundsvall o shoppa :D

Nu lyssnar jag på Ulrik och chattar på msn, egentligen måste jag träna på no läxan, vi ska ha skriftligtförhör imorn på hus åska bildas, fast jag kan de nu tror jag

Fuktighet bildar moln,  sen strömmar luften uppår och molnen blir laddade med posetiv eller negativ energi, dom kan också bli laddade med posetiv energi i en del och negativ energi i en annan del. Ah typ så xD
haha, får nog träna lite mer :P

Kl 9 ska jag se "Jag ska bli stjärna" på 4an, de handlar om barn som vill bli kändisar, tycker synd om barnen faktiskt, de är ju föräldrarna som vill att deras barn ska bli kända, inte barnen.

Ska försöka hinna duscha före de också, men jag kommer nog somna i duschen isf, känns som jag inte har sovit på en vecka!

Ajaa, nu ska jag fortsätta träna, önska mig lycka till imorn!

Puss <3


 GAMMAL BILD!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0