HELG! :D

Hej :D

Ah idag började jag ju skolan halv 12, kändes faktiskt ganska onödigt o gå till skolan halv 12 o sen gå hem igen 10 över 12, menmen ;)

Nu är de helg iaf :D

Vet inte riktigt vad som händer i helgen, imorn ska jag på stan med Alexandra iaf, ska kolla efter julklappar o lite kläder ;)

Sen vet jag inte vad jag ska göra ;)

Idag har de inte hänt nånting tråkiiigt dag, har suttit vid datorn nästan hela dan "/

Nu är de bara 20 dagar kvar till julafton, guuud vad jag längtar :D

De är jätte många som har frågat vad jag vill ha i julklapp, o jag har ingen aning faktiskt ;O
Joo jag vill ha alla twilightböckerna o filmen, men de är ju inte så mkt, vad ska jag önska mig av andra då?

O jag har ingen aning om vad jag ska köpa till andra heller ?
Ah jag får väl ta o kolla imorn.

O föresten idag snöade de också :D
Inte så mkt, men lite iaf, hoppas de kommer mer snart!


Nu ska jag lyssna på ULRIK, ÄLSKA HAN! <3

Ajaa ni får ha de bra puss <3

 <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0