GÄVLE :D

Heej :D

Idag har de snöat! Inte så mkt, men lite snö har vi fått iag, jag är glad nu :D

De var iaf jätte kul i Gävle som vanligt! Önskar att jag kunde åka dit oftare, men jag ska iaf dit på jullovet, då ska jag o Olivia åka slalom :D
Fast inte så roligt o åka tåg med skidor o stavar o sånt xD

Ah i Gävle iaf, så jag o Olivia spelade Eye toy, haha de är jättekul ;) Sen fikade vi också var vi ute o knäppte kort, Olivia ska skicka dom sen, så då lägger jag ut några av dom.

Fast vi var inte ute så länge för de var askallt så vi höll på frysa ihjäl, så vi gick in o kollade på tv efter ett tag.

Vi stannade till typ 3, för morfar ville åka innan de blev mörkt, vi kom hem vid ungefär 4, då lagade Inger mat, spaghetti o köttfärssås.

Sen vid halv 6 kom mamma och hämtade mig, då åkte vi hem, sen satt jag vid datorn en stund.
Vid 7 så kollade jag på bingolotto, bara för att Ulrik var med, han var ju bäst som vanligt!

Nu sitter jag här o kollar på lite saker, o pratar med folk på msn.

Ska gå och duscha snart, sen ska jag packa, för imorn ska jag till pappa igen.

Även att de här är sista veckan i skolan också, ska bli så himla skönt med jullov! TRE veckor utan skola! :D

Men nu ska jag gå, ha de bra puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0