Första dan på lovet!

Hejhej!

Första dan på lovet! Eller egentligen så är de ju på måndag de är första dan, eftersom vi skulle ju ändå ha varit ledig nu eftersom de är helg, men aja vi säger att de är första dan ändå xD

Mamma, pappa o Calle är i sundsvall för Calle ska spela innebandycup där, men jag orkade inte kliva upp o följa med i morse, så jag är ensam hemma nu.

Har suttit vid datorn, kollat på tv, lyssnat på musik, duschat, fixat mig o så.
Men snart kommer morfar o hämtar mig, ska vara där tills pappa kommer hem, dom kommer vid halv 5 typ.

ska åka till sundsall med Alva på tisdag ist för måndag, för hon fick veta idag att hon ska spela match på måndag "/
Men de blir bra ändå :D

Snart är de julafton också! Längtar!

På måndag ska jag hjälpa pappa o städa också ska vi sätta up julgranen o sånt.
Sen på onsdag ska vi fixa all mat och fixa bord o så, eftersom vi ska vara hos oss u jul, de blir
Jag, Calle, pappa, mamma, Karin, Matthias, Alva Hugo, Mia o farfar :D
Tror inte att  de kommer nå fler iaf xD
Längtar!

Men nu ska jag gå o borsta tänderna innan morfar kommer, ska försöka knäppa lite kort där också.
Hörs ikväll, puss <3


Nu ska jag verkligen bli bättre på o lägga upp bilder!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0