3 december o ingen snö "/

Nu får de väl ta o komma snö!
3 december o ingen snö! Bara kallt o tråkigt "/
 
Nästa fredag är de lucia i järnbruket också. :)

Ajaa idag gick vi till kvart över 3 i skolan.
Vi har ju eget schema, o på engelskan idagm var de bara jag, Alice, Rebecca, Olla o Malak där, Guud vilken skön lektion vi hade då.

Sen när vi slutade så kom mamma o hämtade mig o sen åkte vi hem o bakade pepparkakor.
Nästa vecka ska vi baka lussebullar också.

Annars har de inte hänt nå speciellt i skolan.

Imorn börjar vi halv 12 och går till 10 över 12. Sen är vi lediga :)
Ganska skönt, men eftersom pappa jobbar så måste jag gå till skolan, så jag tycker att jag borde slippa den lektionen faktiskt.

Haha o Evve är sämst som trodde hon kunde lura mig att hon skulle åka till göteborg nu xD

Men annars har jag inte så mkt o skriva om.

Ha de bra puss <3


Kommentarer
Postat av: Evve

Det kunde faktiskt ha varit sant.

För pappa ska till göteborg o jag frågade om jag fick följa med:P

Och om det inte hade varit skola imorn så hade jag följt med så detsåx)

2009-12-03 @ 21:22:22
URL: http://evvetano.blogg.se/
Postat av: SannaWesterlund

Haha, men nu skulle du ju inte de, så däså ;) <3

2009-12-03 @ 22:14:44
URL: http://sannawesterlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0