Hej

Hann inte skriva nånting igår.
Men jag gjorde inget speciellt, följde med mamma och calle ner till pappa för mamma skulle tvätta bilen, gosade lite med min kattunge Disel :D Sen vid 4 så messa Johanna o fråga om hon kunde va med mig, så var med henne hela kvällen då, vi spelade EyeToy o jag slog min hand i min bokhylla så jag kan typ inte röra mitt pekfinger nu "/ har jätte ont!
Men sen när Johanna hade gått hem så gjorde jag inget speciellt :)

Idag var de ju skola, de gick väl bra, förutom at vi hade jätte korta raster, typ 5-10 min o lunchrasten var 30 min..
Men vi slapp livskunskapen o no:n för de fanns inga lärare, så vi fick sluta 13.00 egentligen skulle vi sluta 15.20 :D
Efter skolan så hämtade mamma mig för vi skulle in till stan, fast jag köpte inget.
Efter vi hade varit på stan så åkte vi till Göran o Annika en sväng, sen när vi kom hem så gjorde jag inget speciellt.
Men ska gå o duscha nu snart.
Ha de bra, pusss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0